×

Ostrzeżenie

Key folder in safepath unaccessible

Dziennik ZRW

Drukuj
Cena sprzedaży 18,10 zł
Dziennik zespołowych zajęć rewalidacyjno-wychowawczych MEN-ZRW
Opis

Dziennik przygotowany zgodnie z wymogami § 12 ust. 1 Rozporządzenia MEN z dnia 23 kwietnia 2013 r. w sprawie warunków i sposobu organizowania zajęć rewalidacyjno-wychowawczych dla dzieci i młodzieży z upośledzeniem umysłowym w stopniu głębokim ( Dz. U. z 2013 r., poz. 529,). Dzienniki do dokumentowania indywidualnych i grupowych zajęć rewalidacyjno-wychowawczych dla uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu głębokim.

Odpowiednio zaprojektowana szata graficzna umożliwia rejestrowanie organizacji zajęć, jak i ich przebiegu w całym roku szkolnym. Liczba stron gwarantuje, że proces wspomagania zostanie właściwie i szczegółowo zarejestrowany i będzie stanowił kompletną dokumentację pracy Zespołu oraz nauczycieli na potrzeby kontroli w ramach nadzoru pedagogicznego kuratorium oświaty i innych instytucji.

„ § 12 .1 Dokumentacja zajęć obejmuje: 2) Dziennik zajęć rewalidacyjno-wychowawczych dla każdego zespołu lub indywidualnych zajęć dla każdego uczestnika zajęć prowadzony zgodnie z przepisami w sprawie prowadzenia przez publiczne przedszkola ( ...) dokumentacji."

 

Zaprojektowany dla 6 uczestników. Dwa wolne miejsca do wykorzystania przy zmianach składu osobowego zespołu. Umożliwia dokumentowanie chronologicznie przebiegu poszczególnych rodzajów zajęć, a nie wszystkich w cyklu tygodniowym. Taki obraz pozwoli na obserwację ciągłości działań przez każdego z osobna nauczyciela/ terapeutę.

Pozwala na dokonanie zapisów:

  1. Danych osobowych dzieci w grupie i zgody rodziców na przetwarzanie danych osobowych.
  2. Numerów orzeczeń o potrzebie kształcenia specjalnego.
  3. Danych kontaktowych do rodziców.
  4. Składu osobowego zespołu.
  5. Indywidualnych programów wspomagania.
  6. Celów wspomagania i harmonogramu działań.
  7. Obecności dzieci na zajęciach.
  8. Przebiegu i terminów zajęć, rodzaj usprawniania osobno dla każdego uczestnika, wyników obserwacji poszczególnych dzieci na zajęciach.
  9. Okresowych ocen funkcjonalności każdego ucznia
  10. Kontaktów z rodzicami/ specjalistami i instytucjami.
  11. Wniosków i rekomendacji do dalszej pracy z poszczególnym dzieckiem.
  12. Nadzoru pedagogicznego.

 

ilość stron: 84
okładka: kartonowa

Opinie

Nikt jeszcze nie recenzował tego produktu.